loading...
وبلاگ شخصی جمال خالدی
جمال خالدی بازدید : 141 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (4)

 

 

 

 

نرم افزار Internet Download Manager یا به اختصار (IDM) نرم افزاری است برای مدیریت و دانلود فایل ها از اینترنت; از ویژگی های بارز این نرم افزار که باعث شده در جهان به شدت محبوب شود میتوان به سرعت دانلود بالای آن نام برد. IDM در شرایطی که دیگر نرم افزار های مدیریت دانلود قادر به استفاده از حداکثر سرعت دانلود برای دریافت یک فایل نبودند توانست با یک ایده جدید بیشتر رقیبان خود را پشت سر گذاشته و هم اکنون محبوب ترین نرم افزار مدیریت دانلود در جهان شود. رابط کاربری ساده، سرعت دانلود عالی، و پشتیبانی از مروگر های مختلف از ویژگی های این نرم افزار محبوب میباشد.

جمال خالدی بازدید : 89 جمعه 23 خرداد 1393 نظرات (1)

 

چند وقت پیش یاهو، اسم کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای زیر نظر حذف کرد و سیستم تائید پیامکی رو ایجاد کرد.این مشکل برای هموطنان عزیزمون مشکلاتی رو به وجود آورد.البته روش های مختلف و متفاوتی از جمله دستکاری کدها موقع ثبت نام یا کمک گرفتن از افزونه مرورگر و...ایجاد شد که به مرور زمان از کار افتادند. چند وقت پیش ایده ای دیگر از جناب آقای علی فرخی رسید که براحتی بدون هیچگونه دستکاری و کار اضافه براحتی می توانید بدون نیاز به پیامک تائیدی ایمیل یاهو بسازید.

از آنجایی که یاهو از شما شماره موبایل می خواهد و تشخیص می دهد که شماره شما همراه هست یا ثابت.با این تئوری یک تلفن ثابت امکان دریافت پیامک رو ندارد،پس قاعدتاً یاهو از تائید پیامکی منصرف می شود.با این ایده براحتی می توان ایمیل یاهو ساخت و سازمان یاهو را دور زد.آقای علی فرخی  دو شماره را به ما معرفی کرد که از این شماره ها  موقع ثبت نام می توان استفاده کرد.

جمال خالدی بازدید : 96 شنبه 17 خرداد 1393 نظرات (0)

روش های متفاوتی برای مخفی کردن فایل ها و ارتقای امنیت اطلاعات شخصی وجود دارد. از جمله این روش ها ، افزودن فایل ها به یک عکس و تصویر  می باشد. بدین ترتیب در این روش تنها خود شما می دانید که در داخل فایل تصویر، اطلاعات دیگری نیز وجود دارد و کسی نمی تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسی داشته باشد.

در ابتدا قبل از انجام هر کاری شما به یک نرم افزار فشرده سازی نیاز خواهید داشت. می توانید از نرم افزارهای مختلف فشرده سازی مانند Winrar  ، WinZip و یا 7 Zip استفاده کنید. 

 

جمال خالدی بازدید : 225 سه شنبه 27 اسفند 1392 نظرات (0)

شاید شما هم تا به حال خواسته باشید پس از بازکردن یک New Tab جدید در مروگر فایرفاکس، صفحه مورد نظر شما باز شود یا حتی صفحه ای لود نشود! سوالی که شاید در ذهن پیش می آید این است که چرا باید صفحات این بخش را عوض و یا حتی پاک کرد؟ به دلیل اینکه در مواقعی بعد از نصب یک نرم افزار، صفحه پیشفرض New Tab مرورگر شما توسط نرم افزار نصب شده تغییر پیدا میکند و این صفحه جدید مورد پسند و نیاز شما نیست! حال شما میخواهید آن صفحات را تغییر داده و یا آن حذف کنید. حتی ممکن است بخواهید جستجوگر های پر آوازه ای همانند گوگل و یاهو و … را صفحه خانگی بخش New tab مروگر خود کنید، در این صورت این آموزش به کمک شما خواهد آمد. در این آموزش شما را با نحوه این کار آشنا خواهیم کرد.

جمال خالدی بازدید : 131 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

 

 

 تمام مقاله ها و کتاب هایی که برای انتشار به صورت رسمی یا غیررسمی آماده می شوند، دارای فهرست مطالب هستند. یک فهرست شامل عنوان بخش ها، فصل ها و زیر عنوان ها می باشد که شماره صفحه های ارجاع آن ها در جلوی هر عنوان درج شده است.
اغلب کسانی که از نرم افزار
Word برای نوشتن مقالات و کتاب های خود استفاده می کنند، در پایان کار فهرست مطالب را به صورت دستی درج می کنند.
درج کردن فهرست به صورت دستی این اشکال را دارد که اگر به هر دلیلی مثل تغییر اندازه قلم، تغییر محل فصل ها و متون جا به جا شوند، فهرست مطالب به روز نشده و کاربر باید مجدد اقدام به درج فهرست نماید.
این کار وقت زیادی را از کاربر تلف می کند مخصوصا اگر تعداد صفحه های مطلب تهیه شده زیاد باشد.
یکی از قابلیت های برنامه
Word ایجاد فهرست خودکار می باشد.
این قابلیت به نام
Tables of Contents یا TOC در Word قرار داده شده است.
Word به راحتی می تواند از عنوان های سند، فهرست تهیه کرده و به همراه شماره صفحه در محلی که می خواهید قرار دهد. این فهرست همیشه قابل بروز رسانی است.

جمال خالدی بازدید : 178 پنجشنبه 15 اسفند 1392 نظرات (0)

تا به حال برای شما پیش آمده که با در اختیار داشتن یک تصویر ، آن هم بدون اینکه جزئیاتی در مورد آن بدانید ، بخواهید تصویری شبیه آن را به دست آورید ، اما این کار با استفاده از تصویریاب های معمولی موتورهای جستجو ، مانند تصویریاب های گوگل ، یا هو یا آلتاویستا ، امری دشوار و شاید هم غیر ممکن است ، اما TinEye این کار را به راحتی برای شما انجام می دهد.


جمال خالدی بازدید : 76 شنبه 10 اسفند 1392 نظرات (0)

در صورتی که سیستم عامل کامپیوترتان را عوض می کنید یا می خواهید لیست سایت های مورد علاقه تان که جمع آوری نموده اید را بر روی کامپیوترهای دیگر هم داشته باشید ، می توانید آنها را Export نمایید تا برای همیشه در اختیار داشته باشید.

البته این پست متعلق به اجرای برنامه Firefox می باشد.

جمال خالدی بازدید : 84 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (0)

مرورگر اینترنت وظیفه ایجاد هماهنگی های لازم جهت ارتباط کامپیوتر شما با سرویس دهنده وبی را دارد که در گوشه دیگری از دنیا بر روی آن، محتویات سایت مورد نظر شما قرار دارد.

جمال خالدی بازدید : 109 چهارشنبه 07 اسفند 1392 نظرات (2)

وب سایت های مختلفی در اینترنت وجود دارند که پایگاه اطلاعاتی کلیه IP های ممکن، در آنها وجود داشته و شما به جستجوی IP  خود در این سایت ها می توانید به محدوده جغرافیایی آنها دسترستی پیدا کنید.

 یکی از بهترین سایت هایی که می توان در این زمینه نام برد، وب سایت زیر می باشد.

 

 

WWW.Ripe.net

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 3
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 43
  • بازدید ماه : 138
  • بازدید سال : 1,233
  • بازدید کلی : 14,979